måndag 20 juni 2011

Apelsingredelin

Senaste tiden har jag kollat in väldigt många olika butiker som säljer saker till oss småbarns föräldrar. Det finns så otroligt många olika, men en som jag fastnade lite extra för var just Apelsingredelin. De har något som inte alla andra har, de erbjuder saker de själv skapar. Och man ska alltid stötta och uppmuntra de som gör egna saker tycker jag!

De har många roliga saker i butiken, men något jag verkligen fastnade för, och som jag sett lite här och där på internet är dessa. Det är ett
armband, som håller koll på när ditt barn senast ammades/matades. För ni som fått barn vet hur hjärnan blir! Amningshjärna är ett faktum, man glömmer allt. Nästan lite läskigt ibland hur glömsk man är. Så är du som jag super glömsk, så är detta en kanon produkt för dig! Den finns dessutom i flera olika färger. Me like!

Du kan titta mer på amnings armband här.

En annan sak som de också gör,
är att de låter dig/ditt barn få sin egen design på en nalle uppsydd. Hur kul som helst. Så ta en bild som ditt barn gjort tex, och beställ ett sådant gosedjur. Snacka om rolig present som barnet kommer uppskatta LÄNGE. Denna produkt kan du läsa mer om här.

Sen har de ju MASSA annat roligt också såklart! Och snart kan jag erbjuda er ett fint erbjudande i deras butik. ;) Så håll ut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar