tisdag 20 september 2011

Bloggsamarbeten

Som ni vet, om ni varit lite uppmärksam så har jag satt igång ett litet hobby företag. Syr som en galning för att få exempel till alla produkter. Och snart ska jag lansera webshoppen. Måste bara sy några till plagg först. ;)

Har hur många idéer som helst, inte minst för samarbeten. Jag kommer snart söka bloggsamarbeten, som jag vill ska testa produkter, recensera och kanske ha någon tävling. Vill du redan nu ansöka, så är de fritt fram. Maila mig isåfall på:

anneliesdesign@hotmail.com

Jag söker bloggare som bloggar om barn/barnprodukter och har många besökare. Jag tar mig rätten att välja själv vilka jag vill samarbeta med, så ta chansen och ansök. Kan ju inte bli värre än nej eller hur? :)

Ta gärna en titt på min design blogg. Fyller hela tiden på med bilder som sedan kommer ligga i webshoppen också och produkter som kommer vara till salu.

http://anneliesdesign.blogspot.com

Ni hittar oss också på facebook. Där kommer snart mer tävlingar dessutom, missa inte det.
http://www.facebook.com/pages/Annelies-Design/174590745950861

1 kommentar:

  1. Hejsan =) Är väldigt intresserad av ett samarbete, maila gärna hur du har tänkt dig om du är intresserad. blogg.mama.nu/browneyedgirl
    browneyedgirlramona@gmail.com
    Berättar mer vid intresse. Ha en skön dag!

    SvaraRadera