onsdag 14 september 2011

NicasDesign

För några dagar sedan fick vi ett litet paket. Det var från NicasDesign, en produkt som jag skulle få testa, som jag valt själv. Jag valde att få testa en Multiscarf.

Såhär står det om Multiscarfen på NicaDesign's hemsida:

Multiscarf
Kan användas som bland annat:
Pannband, mössa, scarf, hårband, ansiktsmask, balaklava.
Det jag direkt funderade på var om det verkligen går att ha den som både mössa och scarf? Så vi testade det.

Ja den var verkligen jättefin som en mössa. Satt tajt och bra och skulle inte åka av. Dessutom var den himla snygg så också.

Sen testade vi att ha den som en Scarf. Det jag tänkt att min dotter ska ha den som. Och det funkade också kanon. Drog bara ner den från mössa till scarf, smidigt.

Bra koncept att ha med sig både en mössa och en scarf i samma plagg. Jag menar, man har ju inte mycket plats i skötväskorna, så om det går att spara plats är ju de kanon.

Tusen tack till NicasDesign att vi fick vara med och testa produkter. Alltid roligt att få lite snygga och funktionella prylar.

Dessutom kommer snart en tävling med NicasDesign, så håll ögonen öppna. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar