fredag 21 oktober 2011

Buzzador Nestlé barnmat

Jag är en Buzzador. De innebär att man får erbjudande att vara med och testa olika saker åt ett företag som heter Buzzador. Tidigare har jag testat Dove Express Intensivbalsam och nu har jag precis testat barnmat åt Nestlé. Så här går de till:
1. Man får erbjudande om olika produkter som de tror att man ska vara intresserad att testa.
2. Man tackar ja eller nej.
3. Tackar man ja så väntar man sedan på att se om man vart uttagen. De tar ut olika antal test piloter till de olika produkterna.
4. Blir du uttagen så får du mail och produkterna hemskickade.
5. Du testar och sedan rapporterar du vad du och dina bekanta som du informerat (Buzzat) till. Du ska helt enkelt låta så många som möjligt ta del av produkterna och sedan rapportera vad de tycker om produkten.

Detta är hur enkelt som helst och super roligt att få testa roliga och bra produkter.

Nu har jag då testat Nestlé barnmat, Sötpotatis Nötkött. Och Hanna ÄLSKADE den. Så pass att hon nu vägrar äta all annan mat, som hon åt tidigare. Hon har alltid varit kräsen men aldrig varit så kär i just en sorts mat. Det är helt enkelt det bästa som finns för Hanna, så det är bara för Mamma och Pappa att snällt köpa det åt henne, för att behålla friden i huset.

Har själv smakat den också, och den var helt klart kanon. Sen har jag ju berättat om denna för mina vänner och delat ut burkar till deras barn också. Och alla älskade den. Går helt klart ner i även kräsna magar.

Det ända som jag kan tycka är lite synd, är att de inte gjort denna till barn större än 5-6 månader också. Vet att min dotter skulle gärna se den för större barn också. ;)

Mmm nöjd tjej.
Hade tagit massor av bilder, men lyckades slarva bort dom. Så trökigt. Men denna får duga helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar