torsdag 13 oktober 2011

Mässor 2011

På söndag ska jag på mässa. Ser fram emot de så himla mycket och det finns väl inga föräldrar i Sverige som missat att det är Underbara Barn i helgen. :D Sen vann både jag och min kompis gratis inträde från MAM. Fin bonus.

Jag ska ner med min tjej, min vän och hennes barn. Så vi åker från Hudiksvall tidiiiiiigt på söndag. Sitter redan nu och planerar allt jag ska ha med mig, måste ju göra reklam för alla de fina samarbetespartners jag har. Så det blir mycket MAM produkter på och i vagnen tex. ;) Och såklart kläder från Annelie's Design på lilla bruden min.

Ska ni dit? Vilka dagar?

Sen fick jag reda på igår att jag också vunnit biljetter och hotellvistelse på en annan mässa, men också i Stockholm. Jag vann en tävling på Löfbergslilas facebook sida, de kallade tävlingen "Matresa till det goda köket". Superkul. Så då tar jag med mig maken och åker på den mässan också. Mässan heter tydligen numera "Mitt kök"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar