torsdag 13 oktober 2011

SmartPhoto

Häromdagen skickade jag iväg en beställning till Smartphoto, som förut hette ExtraFilm som de flesta känner igen.

Jag beställde Espressosett där man själv kan välja bild på kopparna. Det är ett sett med två koppar och två tillhörande fat. Superfina. Dessutom var de jätte enkelt att få de så snygga.


Här är några olika modeller man kan välja mellan.
Det finns många olika utseenden att välja mellan och det är liksom bildens form och det som är runtomkring bilderna som man kan välja på. Jag valde en lite längre ner på sidan som hade lite snirkligt blommönster. Finns även bild längre ner på mitt val.

Tryck på bilden för att se den större.
Jag valde att lägga in bilder från våran dotters dop. En mugg som det står Mammas mugg på med bilder på mig och Hanna och en mugg det står Pappas mugg på med bilder på Hanna och hennes pappa. Det är ju ändå jag och maken som dricker kaffe tillsammans oftast så det är klart att vi ska ha matchande. :D

Här är mönstret vi valde. Även texten "Mammas mugg".



Liten jämnförelse med en vanlig kaffe kopp. 
Denna kopp som jag beställt, heter Espressosett. Så därför var jag lite osäker på hur stor koppen skulle vara. Så därför lägger jag också in en jämförelse för er som undrar samma sak. På bilden är våran vanliga kaffe kopp. Lika stor som den.

Men förutom dessa super snygga kopparna kan man också beställa allt från Canvastavlor, till fotoböcker, vanliga fotokopior och mycket mer. Så ta en titt redan idag, dessutom har de himla bra priser och det finns många perfekta julklappar eller födelsedagspresenter. Smartphoto.se är helt klart ett hett tips inför julhandeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar