fredag 16 mars 2012

Payson

Under mina år som internet freak, har jag många gånger stött på Payson. De är ett företag som erbjuder betalningslösningar till privatpersoner och företag.

Jag älskar ju att shoppa via tradera och gör det ganska ofta. Där är ett tex där man kan använda payson. Man betalar via payson, det är enkelt och smart och dessutom säkert. För när man gör en betalning är det ju superviktigt att det är ett seriöst sätt och företag man använder sig av, och Payson är superbra och enkelt.

Sen har jag många andra gånger också stött på payson, när man handlat via olika företag som använder payson som betalningssätt.

Men hur gör man då? Jo man sätter in pengar till payson och sedan överföra man därifrån. Nu var det ett tag sedan jag gjorde de, men vill minnas att det är just så man gör.

Jag kan inget annat än att rekomendera payson, för det har aldrig varit nått problem för mig och det har flytit på väldigt smidigt. Helt klart godkänt och bra betalningslösningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar