torsdag 8 december 2011

Shopping och Tävlings tips

Nyligen stötte jag på en ny webshop, som föll mig i tycket. Därför tänker jag spread the word och dela med mig av denna mysiga webshop som dessutom säljer ekologiska kläder, vilket jag verkligen gillar.

Webshoppen heter KidKit.se och säljer massa fina plagg. Det finns några exempel längre ner.


Prisvärda barnkläder av hög kvalitet som inte alla andra barn har.

Fri frakt vid köp över 599 kr!


Bild kommer inom kort

Info från hemsida: Kidkit säljer prisvärda barnkläder i åldrarna 0-5 år. Alla våra klädmärken kommer från England och uppfyller våra krav på att barnkläder skall vara av hög kvalitet, praktiska, lättskötta och naturligtvis snygga och bekväma. Hos oss hittar du också ett stort utbud av ekologiska barnkläder.
Vi erbjuder ett annorlunda utbud av barnkläder på nätet som du inte hittar i alla andra webbutiker. Vi är ensamma i Sverige om att erbjuda JoJo Maman Bébés barnkläder och Organics for Kids finns bara i ett fåtal andra butiker. 


Så ta en titta på deras sortiment och klicka hem dessa fina plagg, kanske som julklapp eller bara för att du har ett barn som förtjänar det bästa.
Just nu har de dessutom en tävling på sin blogg, där man kan vinna ett valfritt plagg. Så tveka inte. Var med och tävla. Tävlingen hittar du HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar