fredag 9 december 2011

Smartson testpilot

På gymnasiet gick jag Estetisk Foto/Film. Och sedan dess har jag inte haft nå tillgång till en riktig kamera, så det vore hur kul som helst att få ta del av detta erbjudande om att få testa en riktigt bra filmkamera. Att få ta upp mitt intresse igen. Foto har jag hållt på en hel del med, för jag har en systemkamera, men inte någon film kamera.

Jag har ansökt om att få bli testpilot åt Smartson på denna härliga produkt. En Canon Legria Hf M406.
Ansök här du också.


Egenskaper

  • Canon HD CMOS Pro sensor
  • 10x HD-videoobjektiv
  • Optisk bildstabilisering
  • Fantastiskt ljud
  • Kreativa biofunktioner
  • Pekdekoration
  • 7,5 cm LCD-pekskärm
  • Två SDXC-kortplatser
  • Smart Auto, Ansiktsigenkänning, Instant AF
  • Utbyggbar


Hoppas, hoppas, hoppas att tomten Smartson kommer med en kamera iår. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar