fredag 26 augusti 2011

Annas Smycken

Jag har en vän, som jag träffade när jag pluggade på högskolan i Gävle som är himla duktig på att göra armband. Hon har länge gjort armband och flätat och knyplat och allt vad de kallas. De är hennes hobby.

Jag sa till henne att jag tyckte hon kunde göra ett åt mig. Och då fick jag detta superfina armband senast när hon var och hälsade på mig. Som jag gillar jättemycket.

Men det som är lite fiffigt med de, som inte jag kan göra tex när jag gjort armband, är att hon kan göra en flätning som gör att man kan ta av armbandet och ta på den igen hela tiden. Jättesmart. För annars kan det ju vara lite tråkigt att man inte kan ta av de när man tex vill ha ett annat armband på måste man klippa bort de. Men inte med Annas Smycken. Då går de lätt att öppna när man vill. Ni ser vad jag menar på bilden till höger.

Så vill ni också ha ett sånt här armband som Anna gjort, gå in på min tävling där ni kan vinna ett. Tryck då HÄR.

Eller köp ett HÄR. De finns alla möjliga olika designer och du kan dessutom önska lite andra detaljer också om du skulle vilja de. Tex andra färger osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar