onsdag 24 augusti 2011

Tävlings tips

Här kommer ett litet tips för er som gillar att tävla och er som har tävlingar. En av mina läsare har mailat mig och berättat att det nu finns en facebook sida som man själv kan lägga in sina tävlingar som tips för andra. Så gå gärna in där och gilla och lägg in era tävlingar, så finns det lite tävlingar samlade på samma ställe.

Tryck HÄR för att komma till sidan.

Har du också några tips till mig och alla andra om tävlingar är det bara att maila eller skriva en kommentar. Är det något intressant så är jag med och tävlar och skriver om de här.

2 kommentarer:

  1. vilket jättebra tips!
    Ska göra reklam för den på min tävlingsblogg :)

    Dock kan jag tipsa om att jag nu har en tävling uppe på min "normala" blogg, där man kan vinna ett valfritt Iphoneskal för max 500 kronor.
    Det är inte så många som varit med än så länge, så chansen att vinna är stor!

    http://vickelido.blogg.se/2011/august/vinn-ett-valfritt-iphoneskal.html

    skulle vara jätteroligt om du ville vara med, eller att tipsa om tävlingen här i din fina blogg! ( följer dig på bloglovin nämnligen ;)

    ha det gott!

    victoria

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag håller just ni i en tävling där man kan vinna 2 ikea-julbordsbiljetter! :)

    SvaraRadera