onsdag 24 augusti 2011

Novisen Design

För några månader sedan stötte jag för första gången på ett företag som gjorde super snygga mössor. Och problemet för mig när jag ser saker som är handgjorda, är att jag har svårt att betala för något som jag skulle kunna göra själv. Jag har haft ett eget företag som sytt hundkläder, gått kurser på gymnasienivå - Textila experiment och färg och form, och har alltid varit duktig på att sy. Men när jag såg Novisens mössor, är det något jag INTE skulle kunna göra. Och jag har tittat på alla bilder och nej, det kan jag inte förstå hur hon gjort så snygga tryck?? Stilrena och super snygga mössor helt enkelt. Jag har nu beställt en mössa som jag läääängtar tills den ska komma och Hanna kommer bli så super flashig i den. Valde Svart mössa med rosa stjärna och namnet Hanna då förståss. Återkommer med bilder när den är här.

Men nu är de så härligt, att Novisen har låtit mig hålla en tävlingen om just en mössa. Så var med och tävla om en valfri Novisen mössa. Var med och tävla HÄR.

Du kan titta här vad du skulle vilja ha och börja drömma. Vinner du inte, kan du alltid köpa en också. De är dom lätt värd.
Här är några så ni kan se modellerna. Snygga va??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar