torsdag 14 juli 2011

MAM flaskborste

Eftersom jag lottar ut MAM flaskborstar, fick jag även en egen som tack. Jag har nu testat, klämt och knäppt lite kort som jag tänkte jag skulle dela med mig av som tack till MAM för de fina gåvorna och tävlingen.

Så här kommer en recension av MAM Soft Brush, flaskborste.

När jag läst om flaskborsten, så hade jag några funderingar om den. Så därför besvarar jag de frågorna eftersom säkert många tänkt samma sak.

1. Kommer den verkligen åt ända in i sugnappen?
Svar: Ja det gör den. Jag knäppt kort på hur långt min vanliga diskborste kommer åt, och hur långt in MAMs flaskborste kommer åt. Väldigt stor skillnad.


 2. Vad är flaskborsten för material.
Svar: Den är i silikon (Tror jag). Den är super mjuk och gör så det inte repar alls när man diskar med den. Den delen som kommer in i dinappen är dock hård, men det gör ju så man lätt kan skrapa ur om det torkat. Super bra tycker jag.

 Sen fick jag även önska en gåva, och då önskade jag något av tre saker som jag inte har av MAM, har ju det mesta redan. Jag önskade mig helst en MAM mjuk termos väska, men det trodde jag verkligen inte jag skulle kunna få eftersom de inte ens finns i shoppen. Men det fick jag och jag vart såååå himla glad. Tusen tack MAM. Den är verkligen super bra, snygg och helt perfekt. Den kommer alltid vara med i Hannas skötväska.



Vill du också ha en flaskborste från MAM? Då kan du tävla om en här på min blogg, eller köpa en i MAM's webshop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar