söndag 17 juli 2011

Tävlingar i alla dess former

Jag kan med handen på hjärtat säga att jag ALDRIG vunnit en blogg tävling.  Men inte är jag bitter för det. ;) Jag tävlar i jättemånga tävlingar och tycker det är skit kul att man har chansen att vinna. Och en vacker dag händer det väl. :P

MEN jag har vunnit många andra tävlingar istället.
Tex genom facebook:
1. En mini-drake från Smultonbyn.
2. Ett teething bling smycket från smartmum.
3. Ett äta-själv kitt från Bambino.
4. En bitring med hållare från MAM.

Ja det är på Facebook som jag haft störst tur. Så om ni som jag gillar att vinna, kan jag ju tipsa om att gilla de företag ni tycker om på facebook. Brukar vara lite spontan tävlingar och sånt där.

Sen det största pris jag vunnit, var inte genom varken bloggar eller facebook. Det var i ICA maxi's nyhetsblad. 1000 kr på ICA att handla antingen Pampers, Yes eller Ariel. Och alla de olika är ju perfekt för en småbarns familj som vi är. Så det var det bästa pris jag vunnit.

Har ni vunnit något roligt? Vad och vart vann ni? Vart ni nöjda med priset eller dök de aldrig upp? Berätta gärna, tycker sånt här är super intressant. :)

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att vinna lite på Facebook! :) Jag har haft en hel del tur med bloggtävlingar, men så lägger jag ner oerhört mycket tid på att tävla hihi.. :) Det har varit allt från tvålar, till presentkort och en digitalkamera! :) Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Jag är oxå en person som tävlar väldigt mycket.
    Jag är ganska fattig, och har en stor familj omkring mig, så att delta i tävlingar ger mig en chans att vinna de saker som jag skulle vilja äga med inte kan unna mig själv, respektive att kunna ge bort i födelsedagspresenter och julklapp!
    Vinner en del grejer faktiskt, men det största jag nog vunnit var en resa till New York! En sån sak händer ju bara en gång verkligen. Men det var precis vad jag drömt om och som jag behövde just då :) För semester har jag aldrig råd med annars. Supercoolt! :D
    Att delta och hitta tävlingar är ju en sport i sig, då internet är GIGANTISKT. och allt kan man ju inte hitta på google direkt.. :)

    SvaraRadera
  3. Men va roliga priser ni fått då!! Måste nog leta lite bättre jag efter tävlingar. ;)

    SvaraRadera
  4. Jag tävlar MYCKET både bloggtävlingar och på FB och på internetsiter. Jag köper sällar julklappar och presenter eftersom jag vinner dem i stället. Blir väl i snitt runt 10 vinster/månad. De flesta rätt små, men det är inte så dumt!

    SvaraRadera