söndag 24 juli 2011

Vinnare Barnmatsburken.se

Nu har jag dragit två vinnare. De får varsitt sett med formar från Barnmatsburken.se
1 st Smakportions form och 1 st Portions form.

Vinnarna är:

Tiagirl
Sara - Ensamstående mamma

Stort grattis och jag hoppas att formarna kommer bli väl använda. Jag har mailat er och vill ha eran adress, så jag kan ge den till Barnmatsburken, så de kan skicka formarna till er.

Vann ni inte denna gång, men vill ändå ha sådana formar, kan ni alltid köpa dom här.

Glöm inte att vara med i min andra tävling också.

3 kommentarer:

  1. Åh tack, jag är så glad! Du vet ju vad vinsten kommer gå till.. Är redan med i din andra tävlingen, och det är av samma anledning :) Håller tummarna stenhårt!

    SvaraRadera
  2. Jättekul verkligen!!!! Tack så hemskt mycket!

    Dock har jag inte fått något mail av dig? Jag skickar ett till dig med adressen till den du lämnade i min blogg!

    SvaraRadera
  3. Tiagirl jag fick ditt mail iallafall och har skickat era adresser vidare till Barnmatsburken.

    Grattis igen och kramar från mig.

    SvaraRadera