fredag 29 juli 2011

Svar på fråga

Nu har jag fått några personer, som undrar varför jag samarbetar med just de företag jag samarbetar med. Varför just dom liksom. Och här kommer svaret.

Willvin, för att jag ÄLSKAR deras väskor. De har de bästa väskorna för oss föräldrar som gillar smarta lösningar och snygg design, i ett. Helt enkelt ett måste för småbarns föräldrar.

MAM, för att de har de bästa nappflaskorna och nappar. Vad skulle vi gjort utan våra Mam nappflaskor nu när Hanna är liten. Vill inte ha några andra flaskor eftersom de är perfekt. Barnet behöver inte släppa taget om flaskorna för att de ska rinna, de sköter ventilen i botten. Så Hanna somnar alltid med flaskan i munnen. Avslappnad. Och MAM air napparna är de vi använder mest av alla nappar. Dom är kanon. Sen gillar jag ju de mesta som MAM gör och har i sitt sortiment.

Hipp, för att de har bästa maten tycker jag som går att köpa på burk. Mest föredrar vi hemma lagat, men Hipps barnmat går ner de också. Sen är de helt ekologiska också, vilket alltid ska stödjas.

Barnmatsburken, super smarta portions och smakportions formar för oss som gillar att laga egen mat. Så man kan frysa in maten i perfekt format. De är fria från gifter och passar perfekt ner i en barnmatsburk i glas. Kan de bli bättre?

Apelsin/Gredelin, Super mysig web butik som säljer handgjorda saker i tyg. Så himla mysig butik med mycket personlig prägel. Ja helt klart ett shopping tips. Man kan dessutom special beställa ett gossedjur med hjälp av sitt barns tecknar. De får designa sitt eget gossedjur liksom. Super rolig ide.

Kotteshoppen, En bra butik med ett stort sortiment. Är ju super förtjust i deras Crocks skor. To die for så att säga. Kommer klä min lilla brud när hon kan gå.

Lekmer,  Kan vara en av världens bästa leksak-butik på nätet. Bra priser och kanon utbud av leksaker. Love it.

Namnnappen, Ett måste när barnet börjar på förskolan. De har namnnappar i alla olika modeller så alla kan beställa till sina barn. Dessutom till ett bra pris. Helt kanon.

Jollyroom,  Också en bra web butik som jag starkt kan rekommendera.

Ja som en slutsatts så kan jag säga att alla jag samarbetar med, är företag jag själv gillar och kan rekommendera till mina läsare. Har ni några mer frågor så svarar jag gärna på de också. Lämna någon kommentar på bloggen isåfall eller maila mig. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar