onsdag 20 juli 2011

Smyg reklam?

Nu förstår jag varför de flesta bloggar har så alla kommentarer granskas innan de publiceras. Jag har inget emot att göra reklam för andra, men jag gillar inte att de gör reklam på min blogg utan att fråga. Det är både företagare och privatpersoner nu. Så nu raderar jag de kommentarerna.
Visst jag kanske överdriver, men jag tycker de är trevligt att fråga innan man gör de, så därför säger jag såhär: "Vill ni göra reklam för era tävlingar här på min blogg, maila mig eller lämna en kommentar så kan jag göra en länk till eran sida och ni kan göra en länk till min blogg också."
Helt enkelt så kan vi båda göra reklam för varandra isåfall. För nu går de inte längre att göra smyg reklam på min blogg.

Ser fram emot att bli frågad istället eller inget alls.

Kramar från en moralkärring till bloggare. <3

1 kommentar:

  1. Jag länkar gärna till din blogg om du gör reklam för min tävling :)
    http://marvelicious.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-minigoodiebag.html#comment

    SvaraRadera